poniedziałek, 22 lutego 2016

11. Lovely Surprise


Justin odwrócił głowę w stronę One Less Lonely Girl  i natychmiast zakrył usta i zrobił kilka kroków w tył.Tłum zaczął krzyczeć,gdy Za postawił mnie na ziemi i poprowadził do mojego miejsca.Uśmiechnęłam się,gdy łza spłynęła mi po policzku.Tak wiele wspomnień na raz pojawiło się w mojej głowię,otworzyłam moja ramiona dla Justina,który nadal zasłaniał usta i patrzył na mnie wielkimi oczami.W końcu podszedł i bardzo mocno mnie przytulił
-Tak strasznie za tobą t-tęskniłem-powiedział powstrzymując łzy.Tłum był energiczny*(?)
-Ja też za tobą tęskniłam-potarłam jego plecy.Wspaniale było czuć, że znów mam cały mój świat w moich ramionach.
-O mój  boże- odsunął się,wytarł swoją twarz i spojrzał na mnie z niedowierzaniem. Uśmiechnęłam się i przetarłam oczy.Wziął mnie za rękę, przełknął ślinę i zaczął śpiewać.
-
Christmas wasn't merry,14th of February.Not one of them spent with you*-Splotłam nasze palce ze sobą.Znowu spojrzał w moje oczy i kontynuował śpiewanie
-
How many dinner dates,set dinner plates,and he didn't even touch his food*-Przestał śpiewać,spojrzał na nasze dłonie,a potem na mnie.Zobaczyłam jego usta jak je zasysał.Znów owinął swoje ramiona wokół mnie.Wtuliłam twarz w jego szyję,gdy tłum śpiewał piosenkę dalej od momentu,kiedy on przerwał.Trzymał mnie tak przez kilka chwil, dopóki się nie pozbierał.
Znowu na mnie spojrzał.Uśmiechnęłam się.Spojrzał w sufit i przeciągnął dłońmi po twarzy.Włączył się do śpiewania, gdy tłum kontynuował piosenkę.
-..
I saw so many pretty faces,before I saw you- Pocałował  mojej dłoń
-
Now all I see is you-Podszedł do mnie bliżej, palcem wskazującym uniósł mój podbródek i zaśpiewał dla mnie
-
Don't need these other pretty faces like I need you,and when your mine in this world.There's gonna be one less lonely gir -Kompletnie odpłynęłam,gdy kciukiem pogłaskał mój policzek.To przypomniało mi o tym, kiedy byłam w szpitalu, a on patrzył na mnie ze złamanym sercem.Wziął moją twarz w swoje dłonie. Położyłam moje dłonie na jego przy mojej twarzy i spojrzałam na niego,jego oczy były załzawione,ale uśmiechał się.Łzy zaczęły spływać po moich policzkach.Justin zaskoczył wszystkich swoim  uczuciem,jego anielski głos dalej rozbrzmiewał.
-
I can fix up your broken heart,I can give you a brand new start,I can make you believe,I just wanna set one girl free to fall.She's free to fall.With me.My hearts locked and nowhere to get the key.I'll take her and leave this world.With one less lonely girl-Chwycił mnie za rękę i obszedł krzesło,obrócił mnie na stołku,pomimo tego,że byliśmy przed tysiącami ludźmi  on sprawił,że czułam się jakbym była jedyną osobą na tej planecie.Stanął za mną,spojrzałam przez swoje ramię na niego.
-Jestem tutaj,kochanie-objął mnie w tali i oparł podbródek na moim ramieniu,kołysał mnie tam i z powrotem.Tłum śpiewał jak ja i Justin.Justin machał ręką w bok,tłum zaczął robić to samo.On słodko pocałował mnie w szyję  i kołysał aż do końca piosenki.
-Tylko ty shwaty- cmoknął mnie w policzek i spojrzał w tłum,zachichotałam.
-Szybkiego powrotu do zdrowia Marissa- zwrócił się do mnie i ponownie cmoknął  mnie w policzek.Wziął mnie za rękę i pomógł mi zejść ze stołka.Miałam zrobić pierwszy krok,kiedy Justin owinął  rękę w okół mojej tali a druga pod moimi nogami,zapiszczałam.Tłum roześmiał się onieśmielony i zaczął klaskać jak Justin wyprowadził mnie ze sceny w stylu ślubnym.Justin posadził mnie na krześle za kulisami i zdjął mikrofon.
-Mogę cię pocałować?-zapytał poważnie
-Jestem twoją dziewczyną,prawda?-uśmiechnęłam się.Trzymał moją twarz w swoich dłoniach.Pochylił się i pocałował mnie namiętnie w usta,tak jakbyśmy nie widzieli się przez wiele lat.Chwyciłam go za jego koszulkę i przyciągnęłam bliżej mnie.Odsunęłam się
-Kocham cię- przyznałam.Justin zachichotał.
-Ja ciebie też kochanie -powiedział przed moimi ustami i chciał pocałować mnie ponownie,ale odsunął się a raczej ktoś odciągnął go ode mnie,Scooter tak dokładniej.
-Musisz zakończyć show -powiedział 
-Poczekaj,rozmawiam ze swoją dziewczyną-Justin warknął na niego-Scooter przewrócił swoimi oczami i stał koło nas dalej.Justin wysłał mu groźne spojrzenia i spojrzał z powrotem na mnie.
-Jestem w dalszym ciągu w szoku-uśmiechnął się i wziął kosmyk włosów z mojej twarzy.
-Chciałam zrobić ci niespodziankę i być tutaj z tobą,aby ci pomóc,kochanie-uśmiechnęłam się.
-Idź zakończyć pokaż,będę tutaj na ciebie czekać-potarłam jego ramię a on pochylił się cmoknął mnie w usta
-Kocham cię Marissa
-Ja ciebie też Justin-pocałował mnie w policzek ostatni raz i wrócił na scenę.
Sammie przyszła do mnie i mnie przytuliła
-Jestem tak bardzo szczęśliwa z twojego powodu Ri,witaj ponownie
-Czuję się bardzo dobrze z tego powodu ze wróciłam tutaj z powrotem-spojrzałam przez jej ramie na Scooter'a.Sammie sie odsunęła i wróciła z powrotem na scenę.Nieznana dziewczyna spojrzała na mnie,uśmiechnęła się i poszła na scenę.
-Znów się spotykamy -usłyszałam znajomy głos,odwróciłam moją głową
-Hej,Jaylon -przywitałam się
-Wow,jesteś dziewczyną Justina,ładnie Sophia ?
-Tak,możesz nazywać mnie Marissa -poprawiłam go i uśmiechnęłam się
-Kiedy powiedziałeś,że przyjechałeś tutaj pracować nie wiedziałam,że będziesz to dla mojego chłopaka 
-Podobnie jak ja nie wiedziałem ze twoje prawdziwe imię to Marissa i ze twój chłopak to mój szef- zaśmiał się
-Tak i tak -spojrzałam na scenę 
-Dlaczego nie jesteś na scenie? -zapytałam 
-Dzisiaj patrzę,jutro dopiero mogę nauczyć się całej choreografii -spojrzał w kierunku sceny
-Widziałem cię ostatnio dużo w wiadomościach było głośno o twoim wypadku,ale osobiście cię nie poznałem.Jak się czujesz?-zapytał
-Lepiej niż kiedykolwiek -uśmiechnęłam się
Tłum był energiczny*-nie wiedziałam jak to dokładnie mam przetłumaczyć 
Nie tłumaczyłam ollg bo uznałam ze lepiej brzmi to po angielsku 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz